HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Csak kép.
Nem akarok senkit megbántani ezzel a bejegyzéssel...

170. bejegyzés, juhúúú! Muszáj egy kis szünete...
Szibériai álom
Először ide. Egy kicsit megszállt az ihlet, hát m...
Itt vagyok. Megvagyok, élek meg minden, csak éppe...
A mocskos... 
Tegnap volt egy kis malőr, de megoldódott. Johnny...
Nekem Ő Christian Grey... 

advertisment


written on 10/04/2012 @ 10/04/2012 ✈{ }


Oké, nem, írok is egy kicsit. Felfüggesztem a szotyi zabálást, és sikerülni fog, mert hero vagyok! Az ám! :-)
Tegnap találkoztam a Biával, elmentünk Marxim-ba, meg vettünk körömlakkot a csudiszupi univerzum körmeimhez. Jól éreztem magam, jó volt egy kicsit vele lenni, már régen volt ilyen. :-) Már csak otthon kéne egyet összedobni!

A körmeimről meg annyit, hogy mire kész lettem vele, kb. úgy éreztem magam, mintha a Sixtus kápolnát festettem volna fel rájuk, pedig igazán nem nagy ördöngősség, de baromira elégedett voltam magammal. :-D 




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !