HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥
Észre sem vettem, hogy órák óta esik...
Értetlenségek.
:-DDD
Valami nagyon okos dologról akarok írni, de c...
Virág-lista
Megvan a gyenge pontom... :-D

advertisment


written on 11/17/2012 @ 11/17/2012 ✈{ }

Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi időm van, amíg túlmelegszik, és kikapcsol. Szerintem nem tudja rendesen hűteni magát. Remélem nincs komoly baja, végül is megszerettem, és nem akarom, hogy súlyos legyen. Szeretem Johnnyt.
Mást nem szeretek annyira, de úgy néz ki, az elmúlt 5 perc távlatából, hogy hagyjuk az egészet a francba. Hát nincs nekem energiám ilyeneken idegeskedni, vannak SOKKAL, de sokkal nagyobb gondjaim, amik, hát fontosabbak, és meg KELL oldanom őket, mert ez így nem megy.
Egy hét múlva születésnap. Az enyém. Nem várom, megint egy évvel öregebb leszek. Oké, nem sok, de bár 5 éves lennék. (Agyilag?) Nem lettem felnőttebb a felnőttkorúságommal. Ugyanolyan problémáim vannak, ugyanúgy szükségem van minden segítségre, ugyanolyan meggondolatlan, és oktondi vagyok. Egyszóval nem lettem felnőtt. De most nem ragozom, mert Johnnynak kezd felszökni a láza, inkább hagyom, mielőtt kikapcsol, és elveszik minden....


Minden oké lesz, sweetie!




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !