HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥
Észre sem vettem, hogy órák óta esik...
Értetlenségek.
:-DDD
Valami nagyon okos dologról akarok írni, de c...

advertisment


Én.
written on 11/24/2012 @ 11/24/2012 ✈{ }


Húú, össze kell dobni valami értelmes dolgot, ha már itt vagyok. Hm. Meséljek kicsit a Voice-ról, ami péntekenként leültet a tv elé? Hát csak annyit mondok; hogy Misi, Feri és Dénes. :-)

Vagy, írhatnék az iskoláról, és a lassan fél éves pesti életemről. Nem. Ezt akkor foglalom össze, mikor túl leszek a vizsgákon, amiktől kicsit be vagyok rezelve, de remélem, sikerülni fog. Majdnem mindent szívesen tanulok, akkor nem lehet gond, ugye?

Esetleg megemlíthetem a születésnapom. Nekem nem nagy ünnep, mert hát, mégiscsak egy évvel idősebb lettem, bármennyire is tartok még az elején. Na, de akkor tegnap, azaz péntek. Átmentem a mamáékhoz, ahol kaptam egy benti mamuszt, amit le se lehet tépni rólam, egy körömlakkot, amivel már kifestettem a körmöm, és egy tortát. Nagyon finom lett! *.* Aztán gyanútlanul elmentem a Rékához, felpakolva a körömlakk szettemmel, és még az előszobában is meg voltam győződve róla, hogy itt csak festés, pletyka, lelki, és nyálcsorgatás lesz. Aha, persze. :-) Felvillant a villany, és az addig teljes csöndben sunnyogó barátaim megleptek az idei év fénypontjával, egy nyugis meglepetés szülinapozással. Pálinka, ajándék, Voice, Dénes, vacsi, csigatorta, süti, Adri-körömfestés, King Kong, Adrien, és minden ami jó. Nagyon örültem, és jólesik, hogy törődnek velem, miattuk érdemes hazajönni! :'-) (Bianka, Réka, Adél, veletek pótolnivalóm van, egyetlenjeim!) 
Anyutól a Sherlock-ot DVD-n, egy király Jane Austin életérő szóló könyvet, és egy szekrényt kaptam, ami már beszerelve virít a szobámban. ;-)
Ma Kocsolára jöttünk, ami kicsit döcögősen indult, ugyanis délig biztos voltam benne, hogy az egész héten át tartó nátha után most a hasmenéses vírust is elkaptam, de hála Istennek, nem. Délután elmentünk a Pennybe Dombóvárra, este pedig vacsorázni. Tele ettem magam, nem bírom, gurulok... 


Még a Google is felköszöntött! :-)


Szóval köszönöm szépen mindenkinek, aki gondolt rám, ezen a borús, ám örömteli novemberi napon, sokat jelent! :-) 



Nem volt minden annyira örömteli... Jockey! Mindig te leszel a kedvencem, és büszke vagyok, hogy láttam a Dallas minden részét! 



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !