HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥
Észre sem vettem, hogy órák óta esik...
Értetlenségek.
:-DDD

advertisment


written on 12/12/2012 @ 12/12/2012 ✈{ }

Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitter függő lettem, és minden mást csináltam, csak éppen nem blogoltam. 
Dzsézösz, miről is beszélhetnék, mióta vagy egy hónapja 19 éves vagyok... Hát azt hiszem, semmi különös nem történt. Gyűlnek a ZH-k, a vizsgaidőpontok itt vannak a seggembe, de néhány dolgot már letudtam. 

Megszereztem a jogosítványom. Ez fontos. Ma. Tegnap hazajöttem, reggel Szekszárd, amúgy meg nagyon király volt, csak fél 12-kor kerültem sorra. -.-" Még életemben nem éreztem magam ennyire bénának, de szerencsére ez is elég volt. Pedig nagyon szartam, de tényleg. 
Ma vissza a kollégiumba, ahol egyre kevesebben vagyunk. Olyan kis családias lett, most max. 4-en vagyunk benn a szobában, összesen. Lekopogom, kezdünk összeszokni is. 


Bocs, de ez durva :-D



© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !