HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥
Észre sem vettem, hogy órák óta esik...
Értetlenségek.

advertisment


written on 12/21/2012 @ 12/21/2012 ✈{ }


Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a dolgokat. Túl vagyok három vizsgán, ebből kettő százszázalékosan megvan!! *Hullám* A projektmenedzsment egy akkora megkönnyebbülés volt, hogy azt szavakkal nem tudom kifejezni. Négyes lett! Atya ég! Hogy az Istenbe tudtam én négyest írni belőle? Totál azt éreztem, mikor kijöttem, hogy oké, 7.-én ugyanitt, ugyanekkor. De nem, hála a magasságosnak. A jogtól voltam a legjobban megijedve. Hát ez sajnos meg is látszott a szóbeli feleletemen, így sajnos csak a középmezőnyt tudom erősíteni, de túl vagyok rajta, és sikerült! Pedig érdekes meg minden... De hát bepánikoltam, na. Nekem még soha nem kellett jogról dumálnom élesben, egy ügyvéddel. Pedig még Mátét is bevittem. :-) A mozgóképet hagytam a végére, mert annak még nem tudom az eredményét, elvileg egy hét múlva kapjuk meg. Hát én nem tudom... Nem akarok semmit mondani, mert azokkal eddig nagyon benéztem, inkább majd utólag elemzem a tudásom, már, ha volt. Úgy az első 10-15 másodpercben kicsit felment a cukrom, mikor nem ismertem fel a filmrészletet, de hála Istennek, nehéz elfelejteni a Casablancát. ;-) 
Szóval ezeken túl vagyok, januárban pedig vár rám egy gazdaság és egy társadalom töri. Nem is tudom. Töriből általában jobb voltam, de a gazdaságtól be vagyok tojva. Aztán majd meglátjuk, én megteszek minden tőlem telhetőt. Most pedig vár rám a karácsony, és az otthon töltött pár nap, amikor az egyik kezemben a távirányító lesz, és addig nézem a tv-t, míg a szemem kifolyik, és hányásig zabálom magam, mert most már jár.! 

Ezzel a képpel ölni lehet! Én kb lefostam a bokám... *.* 







© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !