HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a ...
Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥
Észre sem vettem, hogy órák óta esik...

advertisment


Bocs, de muszáj...
written on 12/21/2012 @ 12/21/2012 ✈{ }

Jézuska...Kérlek!! 

Bocsánat, de én lefolytam a székről, és muszáj ennek okát megosztanom a világgal.




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !