HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Bocs, de muszáj...
Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a ...
Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...
Happy 30th, Matt!! :-)) ♥♥

advertisment


written on 1/13/2013 @ 1/13/2013 ✈{ }


Helló, pupákok!

Mióta Damien itt volt, annyi, de annyi minden történt, hogy azt le sem tudom írni. Jókívánságokkal már nem foglalkozom, nem aktuális már. Jó régen eltűntem, hát, nincs mentségem. Vizsgaidőszak.: VÉGE! Vagyis, azt hiszem, mert kétlem, hogy megbuktam társadalom töriből, az képtelenség. Eddig minden sikerült, meg hát, tudtam is, szóval.. Nem történhet baj. J Amúgy nincs semmi különös mostanság, csak vizsgázni járok, és itthon tespedek. Ja, és twitter-mániás lettem. Annyira, de annyira rászokik az ember, hogy már lassan én is azon a szinten vagyok, hogy kiírom, hogy „Kimentem üríteni”. Végül is, nincs értelme, de leköt. Ja, és követ George Craig, karöltve a One night only-val!! :-D Még crome-bővítményem is van, hogy semmiről ne maradjak le.
Jelentem, hogy beindítottam a karrierem. Vagyis, erősen próbálkozom. Valódi oka annak, hogy mostanában nem jártam a saját blogomon, hogy nem ezzel voltam elfoglalva. Már olyan érzésem van, hogy futószalagon gyártom a novellákat, és a nagyobb projekthez tartozó fejezeteket. Már fejlécem is van. *.* Nagyon szép, befosok tőle… Persze, nem én csináltam, de hát n sem lehetek mindenben profi. Szóval jelenleg 2 versenyre pályáztam, és bár az egyik 1D-s, akiket, eddig még csak nem is ismertem eddig, de most már novellákat is gyártok. Eleinte szkeptikus voltam, és egyáltalán nem is szimpatizáltam velük, de aztán megszoktam. Végül is annyira nem rosszak, bár egy-két számtól már a falra mászok a novellák miatt. Egy csomót ugyanis valamelyik dal szövegére kell írni. Vagy címet adnak meg. Na mindegy, nem regélek erről.

George Craig
One night only







© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !