HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Helló, pupákok! Mióta Damien itt volt, annyi,...
Bocs, de muszáj...
Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a ...
Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!
Doktor a Harry Potterről. Kicsit irónikus, főleg,...

advertisment


written on 1/26/2013 @ 1/26/2013 ✈{ }

Most egy kicsit előbb értem ide, pacsi.
Csütörtök. Csajos este, az első rövid közös történetünkben, és ki tudja, hányadik. Én személy szerint jól éreztem magam, és lehet, hogy csak az egy főre jutó bor mennyisége miatt, de azt hiszem sok mindent megtudtunk egymásról, és én ezt egyáltalán nem bántam meg. Lehet, hogy túlspilázom az egészet, de hát ha egyszer Doctor Who is volt? Tökéletes befejezés. :-D Zusammen: Dylan, Rihanna, bor, Dankó, exek, nem exek, r*bancok, facebook, youtube, jumpsuit, fiúk, akik 10 év múlva kopogtathatnak, usw.Reggel annyira nem éreztem magam tökéletesnek, és bevallom idő előtt feladtam a harcot, de muszáj volt aludnom egy kicsit, tekintve, hogy pénteken már Bonyhádra mentem. 

Ezzel áttérek a második napirendi pontra, a szalagtűzőre. Találkoztam Andival, megismerkedtünk Beni barátnőjével, és készülődtünk. Taylor, 1D, stb. Nem voltam éppen királylány, de ez már amúgy sem az én estém volt, tavaly már megvolt, köszi. Jobb volt, mint amire számítottunk Andival. Volt kis BG, sok-sok ismerős, tánc, bál, minden cukiság. Este kis felolvasóest, aztán mégis feladtuk, és aludtunk néhány órát. Én ugyan már jöttem a 6.40-es busszal, de inkább bevállaltam, minthogy átszállogassak Szekszárdon, vagy Mucsaröcsögén. 
Úgy terveztem, hogy többet ömlengek, de elfelejtettem, és hát most mit lelkizzek. A harmadik témát nem fejteném ki, maradjunk annyiban, hogy most így jó, elég, és pont. Köszi. ;-)






© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !