HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

Most egy kicsit előbb értem ide, pacsi.Csütörtök. ...
Helló, pupákok! Mióta Damien itt volt, annyi,...
Bocs, de muszáj...
Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a ...
Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...
"Olyan mint egy krumpli. Egy sült krumpli. Egy b...
Nem ám..!

advertisment


info.
written on 2/06/2013 @ 2/06/2013 ✈{ }

Egyrészt info, ami rólam szól, másrészt, mert nem tudom az excelt, és feladtam.
Csak egy rövidke bejegyzés lesz, úgy érzem, mert egészen konkrétan semmi nem történik velem az égegyadta világon.
Filmeket nézek, és folyamatosan promózom a másik blogomat. Ja, igen, díjat nyertem, már kettőt is! ;-) Az egyik egy novellaverseny volt, a másik pedig egy "nem is igazán tudom meghatározni, a kategóriáját" díj, de nagyon örültem neki. :-) Még mindig nem néztem meg a Voice döntőt, de már az egynegyedénél tartok, éppen Dénes énekel. *.*
Folyamatosan filmeket tolok, és újabban többet is olvasok. Mondjuk, kicsit pihenek, mióta totálisan befosatott a 'Titkos ablak'. Na, az egy durva könyv. A film ennyire azért nem adta vissza a dolgokat, és nyilván lefoglalt az is, hogy Johnny Depp a főszereplője.

Folyamatosan gyártom egyetlen, drága történetem fejezeteit, aminek legnagyobb mozgatórugója Lana Del Rey lemeze. Ne kérdezzétek, miért, de egyszerűen, ha hallgatom, jönnek a szavak.
Ennyi. xx





© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !