HOME ABOUT AFFIES
MOVIES MUSIC BLOGS

“Tudod, mi a legjobb abban, ha véget ér egy nap? Hogy másnap az egész kezdődik elölről.”

my network


tagboard


its all about us


Previous post

kedvencem! :-D
info.
Most egy kicsit előbb értem ide, pacsi.Csütörtök. ...
Helló, pupákok! Mióta Damien itt volt, annyi,...
Bocs, de muszáj...
Nem jut eszembe semmi, de próbálom összegezni a ...
Bocsi, nagyon eltűntem. Ennek két oka van: twitte...
Én.
Aki buta, azzal semmit nem lehet tenni. Így járt. ...
Haldoklik. Beteg. Johnny beteg... Nem tudom mennyi...

advertisment


pause.
written on 2/20/2013 @ 2/20/2013 ✈{ }

Helló, 200. bejegyzés! :-) Ezt is megértük... *hullám*
Muszáj egy kis szünetet tartanom, mert úgy érzem bekattanok, és én leszek Mort Rainey, és leölök mindenkit egy csavarhúzóval. Oké, ennyire talán nem, de néha azt érzem, csak egy gyármunkás vagyok, és futószalagon gyártom a napokat. Mindegyik ugyanolyan.
Nem, nem depizek. Szóóval, az utóbbi novellaversenyen negyedik lettem, és egész jó kritikákat kaptam, úgyhogy a lelkesedésem az egekben van, csak éppen azt nem tudom, mi a fityfenéről szóljon a következő nóta. Életemben először írtam krimit, ami elvileg ma kerül ki a kritikával együtt az oldalra. Ez egyébként megihletett. Nem akarok egy következő Sherlock-remake-et, de van néhány ötletem, ki tudja, lehet, hogy ebből egy novellacsokor lesz? Milyen király lenne már... De ne szaladjunk előre!
Kicsit magamról: múlt hétfőn kitaláltam, hogy nekem a hét végére lesz egy új tetoválásom, és tádám; lett. Nagyon szeretem, szép. *.* Azt hiszem, ezzel is úgy vagyok, mint a fodrásszal meg a kozmetikussal, ami egyszer bevált, azt megtartjuk. :-) Szóval ugyanúgy, Pomázon csináltattam, ezután a Pistiékhez mentem, és Hannáztam. :-) Te jó ég, hogy én mennyire szeretem ezt a kiscsajt! Színeztünk, tortát sütöttünk, Angry Birdseztünk, meg ilyenek. Olyan cuki, mikor a kicsi ujjaival tapicskolja a gépet...
Az én Hófehérkém. :-)

 Szombaton irány Hőgyész, este vacsi. Jöttek anyuék, meg a Fogorvos Teriék. Sok zaba, beszélgetés, tv, tojáslikőr, usw. Kicsit beszélgettem a dédivel is, aztán éjfél körül ágyba keveredtem. Másnap jöttünk vissza Pestre, azóta mondjuk semmi érdemleges nem történik, vissza a mókuskerékbe. Remélem hétvégén tudom fényképezni a Márkot, már csak meg kell beszélni, kicsit összerakni a vázlatot a fejemben, és nem utolsó sorban szerezni egy fényképezőgépet. Sajnos én nem tartozom abba a rétegbe, akinek apuci a segge alá rakott egy profi gépet, de hát így lesz szép az élettörténetem, hogy megküzdöttem érte, nem?
Nem jut több eszembe, xx.

Zseniális, imádom! :-)




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !